Informacje dla kontrahentów

Jak zostać partnerem THERMOSILESIA?

THERMOSILESIA jako dystrybutor klimatyzacji współpracuje tylko i wyłącznie z kontrahentami których profil działalności polega na dalszej odsprzedaż produktów HVAC (klimatyzacja, wentylacja). 

Jeśli chciałbyś zostać Partnerem handlowym THERMOSILESIA zapraszamy do wypełnienia formularza rejestracyjnego.
Będą potrzebne twoje imię, nazwisko, adres firmy, telefon oraz NIP. Po otrzymaniu zgłoszenia nasz doradca skontaktuje się z Tobą w celu przedstawienia Ci proponowanych warunków handlowych.

Warunki i procedury handlowe

THERMOSILESIA akceptuje zamówienia pisemne, telefoniczne oraz złożone za pośrednictwem systemu internetowego Strefa Instalatora.

Realizacją transakcji handlowych zajmuje się Dział Sprzedaży THERMOSILESIA. Pozostaje on do dyspozycji naszych Partnerów w godzinach 8:00 – 16:00.

Dla każdego zamówienia sprecyzowane muszą zostać: ilość, rodzaj towaru oraz sposób jego odbioru. Zamówienie towaru jest traktowane jako zobowiązanie się do jego odbioru. W momencie realizacji zamówienia wystawiana jest faktura vat.

Jeśli Partner nie posiada kredytu kupieckiego lub wartość zamówienia przekracza aktualny limit kredytu to wystawiana jest faktura pro forma. Faktura pro forma jest ważna 5 dni od daty wystawienia. Po tym okresie zostaje anulowana bez powiadomienia odbiorcy. Anulowanie zamówienia przez Partnera może być dokonane wyłącznie w uzasadnionych przypadkach tylko po uzgodnieniu z Działem Sprzedaży THERMOSILESIA.

Zamawiający po otrzymaniu e-mailem faktury pro forma zobowiązany jest do przekazania THERMOSILESIA ustalonej kwoty i przesłania potwierdzenia dokonania wpłaty (zobacz - numery kont bankowych. Na tej podstawie wystawiana jest faktura na zamówiony towar. Zaksięgowanie wpłaty na koncie jest podstawą do wysłania towaru.

Przy pierwszym zakupie niezbędne jest przedstawienie następujących dokumentów:

  • kopia wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
  • kopia numeru NIP i numer statystyczny REGON
  • formularz rejestracyjny kontrahenta handlowego (do ściągnięcia w doc lub PDF)
  • zamówienie pisemne na towar

Faktury VAT dotyczące towaru wysyłanego przez THERMOSILESIA wystawiamy po złożeniu oświadczenia, że firma jest płatnikiem VAT w bieżącym roku i upoważnia do wystawienia faktur VAT bez podpisu odbiorcy. Wszelkie płatności należy dokonywać na konto THERMOSILESIA w nieprzekraczalnych terminach podanych na fakturze.

Na wpłaty dokonywane nieterminowo wystawiane są noty odsetkowe.

Aktualne numery kont są umieszczone na fakturze zakupu. Można je także sprawdzić na podstronie kontakt thermosilesia.pl

Dostawa i odbiór towaru

Dział logistyki THERMOSILESIA pracuje w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach jest możliwy osobisty odbiór zamówionego towaru.

Dokładamy wszelkich starań, aby dostawa przesyłki/paczki została zrealizowana w ciągu jednego dnia roboczego, zaś palety maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych.

Wysyłka towaru zamówionego do godziny 14:00 realizowana jest tego samego dnia.

Dostawy towarów realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich RABEN oraz DPD.

Pamiętaj! Wysyłka klimatyzatorów Rotenso, VIVAX, LG, Mitsubishi, Samsung gratis od 1 sztuki.

Pamiętaj! Materiały instalacyjne wysyłamy gratis przy zamówieniu powyżej 2000zł netto.

Reklamacje

  1. Reklamacje zleceń transportowych muszą być zgłoszone nie później niż 48 godzin po otrzymaniu przesyłki pod numerami telefonu: 32 285 10 39, +48 500 106 222 lub na adres: logistyka@thermosilesia.pl.
  2. Reklamacje mogą dotyczyć:
    • spraw związanych z kradzieżami, zagubieniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przesyłki
    • niezgodności dostaw z fakturą
  3. W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem spedytora, jeśli nastąpi niezgodność pomiędzy ilością towaru w przesyłce z fakturą lub wagą wymienioną na liście przewozowym a faktycznie otrzymywaną, odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem spedytora i niezwłocznie powiadomić telefonicznie oraz pisemnie Firmę THERMOSILESIA. Protokół reklamacyjny może również dotyczyć:
    • naruszenia taśm firmowych
    • uszkodzenia kartonu
    • jakichkolwiek znamion ingerencji w przesyłkę
    • niezgodności pomiędzy stanem faktycznym, a fakturą zakupu
  4. Brak dostosowania się do niniejszych procedur może spowodować odmowę uznania reklamacji.